Англійська Прем'єр-ліга розпочала партнерство з українським виробником Nemiroff.

Нові горизонти, що відкриваються завдяки новим випробуванням.

Внаслідок масштабного вторгнення Росії в Україну, численні підприємства країни-агресора втратили свою популярність на міжнародній арені. На противагу цьому, Україна та її бренди, незважаючи на сумні обставини, отримали унікальний шанс заявити про себе на глобальних ринках.

Не став винятком і ринок алкогольної продукції, зокрема, міцних напоїв. Прагнучи витіснити з полиць за кордоном російські товари та замінити їх українськими, Nemiroff досягла помітного успіху зокрема на ринку Великої Британії -- одного з ключових партнерів України в протистоянні російській агресії.

З огляду на глобальну популярність футболу та його значення для Англії та всієї Великої Британії, важливість цієї стратегічної співпраці неможливо переоцінити. Тепер кожна гра клубів-партнерів буде нагадають мільйонам уболівальників про Україну, оскільки продукція Nemiroff виготовляється виключно в нашій країні і має на собі зображення національного прапора.

Найкращі з найкращими об'єдналися.

Нещодавно медіапростір сколихнула новина про те, що протягом листопада одразу чотири футбольні клуби англійської Премʼєр-ліги оголосили про партнерство з українським брендом Nemiroff.

На сьогодні саме англійська Прем'єр-ліга є найбільш популярною серед іноземних ліг. Її потенційна аудиторія становить до 5 мільярда глядачів, адже матчі Ліги транслюються у більш ніж 200 країнах та територіях у близько 650 мільйонах домівок.

Ця ліга також є найбільш прибутковою. У сезоні 2022/23 клуби англійської Прем'єр-ліги зібрали близько сімох мільярдів євро доходу, що значно перевищує результати інших ліг з Великої п'ятірки Європи. Очікується, що до сезону 2024/25 ця цифра збільшиться приблизно до 7,5 мільярдів євро. Це абсолютно логічно, враховуючи багаторічні традиції, здатність створювати ефективні та привабливі команди, а також якісну взаємодію з фанатами по всьому світу.

Ці вражаючі досягнення демонструють лише 20 клубів, які сформували Прем'єр-лігу в 1992 році — році, коли компанія Nemiroff запустила сучасний завод з виробництва лікеро-горілчаних виробів у Немирові, продовжуючи випускати горілку за своєю унікальною рецептурою. Проте, як і команди, що беруть участь у Прем'єр-лізі, Nemiroff була заснована ще в кінці XIX століття, тому обидві сторони мають глибокі знання та повагу до традицій.

На офіційній презентації співпраці з англійськими клубами, яка відбулася на початку грудня в Лондоні, генеральний директор Nemiroff Юрій Сорочинський підкреслив, що український бренд, незважаючи на війни, революції та економічні зміни, вже більше 150 років є втіленням сили та автентичності нашої нації.

Першим клубом, який ще на початку листопада оголосив про партнерство з Nemiroff, стала Aston Villa з Бірмінгема. Цей клуб, заснований у 1874 році, є найстарішим серед чотирьох, лише на два роки молодшим за горілчаний завод, відкритий графом Григорієм Строгановим у Немирові після його реконструкції. Aston Villa вважається одним з найстаріших і найуспішніших футбольних клубів Англії, який сім разів ставав чемпіоном країни та вигравав Кубок Англії стільки ж разів. Крім того, клуб здобував Кубок англійської футбольної ліги п’ять разів, а також володіє Кубком Європи та Суперкубком Європи. У минулому сезоні Aston Villa зайняла четверте місце в англійській Прем'єр-лізі.

З 1897 року команда виступає на своєму домашньому стадіоні "Villa Park", і саме на цій арені, відповідно до угоди з Nemiroff, буде представлено продукцію українського бренду.

Анонси не забарились. Другим до співпраці з Nemiroff приєднався лондонський клуб West Ham United, оголосивши про це вже 14 листопада. Заснований 1895 року, цей клуб є одним із восьми, які ніколи не опускалися нижче другої ліги в англійському футболі, і провів 66 із 98 сезонів у вищому дивізіоні, включно з сезоном 2023-2024 років. Українським вболівальникам клуб добре відомий завдяки тому, що саме тут 2018-2022 роках грав лідер збірної України Андрій Ярмоленко.

З 2016 року домашньою ареною клубу є London Stadium, зведений до відкриття Олімпійських ігор у 2012 році, -- це одна з найсучасніших спортивних арен Великої Британії. Згідно з угодою, Nemiroff буде присутній на всіх традиційних візуальних носіях та платформах клубу.

Everton Football Club

Ще за тиждень про партнерство з Nemiroff оголосив ліверпульський футбольний клуб Everton Football Club. Саме тут зараз виступає захисник збірної України Віталій Миколенко, який у 2022 році підписав з клубом п'ятирічний контракт. Everton Football Club був заснований у 1878 році і є одним з найстаріших і найуспішніших клубів Англії, який виграв двадцять чотири головні трофеї. Станом на серпень 2024 року клуб змагався у вищому дивізіоні протягом рекордних 122 сезонів, пропустивши лише чотири сезони.

Щодо партнерства з Nemiroff, варто зазначити, що інформація про цей бренд буде в основному представлена на знаменитому стадіоні Goodison Park. Цей стадіон, який став домом для клубу ще з 1892 року, може вмістити близько 40 тисяч фанатів.

Fulham

Наприкінці листопада до попередніх трьох клубів доєднався найстаріший професійний футбольний клуб Лондона -- Fulham, заснований у 1879 року. Партнерство офіційно розпочалося 5 грудня під час домашнього матчу на рідному для клубу ще з 1896 року стадіоні Craven Cottage. Тоді Fulham обіграв суперників з гарним рахунком 3:1. Що стосується співпраці з Nemiroff, то бренд буде представлений у VIP-зонах і на легендарній трибуні Riverside Stand стадіону Craven Cottage. Мільйони футбольних вболівальників зможуть дізнатися про бренд і віддалено, адже він буде присутній на цифрових платформах та у соціальних мережах клубу.

Шанувальники футболу та любителі міцних напоїв отримають можливість ще ближче ознайомитися з брендом та його продукцією у новому розважальному комплексі Fulham Pier, який відкриє свої двері на березі Темзи влітку 2025 року. Це місце буде пропонувати безліч барів, ресторанів та зон для прогулянок, де кожен, хто відвідує Лондон, зможе відчути справжній футбольний дух та насолодитися якісними українськими напоями. Крім того,

Тож станом на зараз і лише протягом одного місяця Nemiroff вдалося охопити співпрацею на футбольному полі - в прямому й переносному значеннях -- три з найбільших міст Англії, посиливши свої позиції на цьому давно знайомому і в усіх сенсах стратегічно важливому для України ринку.

Це має значення не лише з економічної точки зору, оскільки передбачає реалізацію українських товарів на міжнародних ринках та збільшення експортних надходжень до державного бюджету. Але й з іміджевої перспективи, адже це створює можливість представити Україну та її продукцію більшій аудиторії споживачів.

Крім того, через цю співпрацю український бренд підтвердив, що стереотипи можна і потрібно руйнувати, а бар'єри — долати. Це особливо актуально в контексті поширених у суспільстві уявлень про недоцільність об'єднання спорту з певними категоріями брендів, які, здавалося б, не мають нічого спільного зі спортом. Як стало відомо з думок клубів, насправді важливішими є такі цінності, як відповідальність, якість та професіоналізм.

Інші публікації

У тренді

footballnews

При правомірному використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання на FootballNews.com.ua обов'язкове.

© Футбол в Україні та світі, новини футболу на — footballnews.com.ua. All Rights Reserved.