Незвично високий відсоток каналів "Твоє кіно" та новинки серіалів в міжсезонний період. Якими були рейтинги телеканалів у липні?
Прем'єри, телеперегляд, рейтинги каналів за сьомий місяць року.
"Детектор медіа" продовжує ділитися результатами панелі телевимірювань Nielsen, які надає департамент досліджень та аналітики компанії Starlight Media. У цьому огляді ми представляємо вам аналіз телеперегляду українських телеканалів, список найпопулярніших програм серед загальної та цільових аудиторій, показники медіагруп, дані перегляду марафону "Єдині новини", а також короткі висновки про новинки та тенденції у споживанні телевізійного контенту. Ви можете знайти тижневі та місячні огляди тут.
Традиційне сезонне зниження телеперегляду, яке розпочалося в червні (зменшення на 6% до 10,8%), продовжилося й у звітному місяці, хоча і було незначним — лише на 2% (10,6%). Відсутність масових відключень електроенергії сприяла збереженню "нормального" рівня літнього телеперегляду, характерного для періоду повномасштабної війни. Значення tvr% у червні виявилося на 33% вищим порівняно з минулим роком, а в липні — на 47%.
Середній показник телеперегляду в офпраймі (06:00 -- 18:00) склав 9,1%, у праймі (18:00 -- 24:00) -- традиційно вдвічі більше, 18,9%. Загальний "малюнок" телеперегляду протягом дня лишався незмінним: найбільше дивилися в години прайму, менше -- в години офпрайму. У пікові години телеперегляд сягав 22%.
Позиції медіагруп у липні не змінилися: Starlight Media лідирувала з часткою 26,20% (зростання 2% проти попереднього місяця); другу сходинку посідала "1+1 media" з тією самою часткою 16,58%; трійку закривала Inter Media Group із часткою 6,66% (зростання 3%).
Частину медіагрупи наведено без врахування марафону "Єдині новини".
Склад топ-десятки телеканалів залишався незмінним. Лідером залишився СТБ, який займає перше місце з часткою 8,18%, хоча й зазнав зниження на 2%. На другій позиції розташувався Новий канал з показником 6,41%, що відзначився зростанням на 2%. Третє місце належить ICTV2, який отримав 5,89%, але його частка зменшилася на 6%. Четвертим став канал "2+2" з фіксованою часткою 4,25%. Наступний – ТЕТ, що продемонстрував зростання до 3,85% (плюс 2%). На шостій сходинці знаходиться "1+1 Україна" з часткою 3,31%, яка зменшилася на 4%.
На сьомій позиції опинився канал НТН з часткою 3,12%, що відзначається зниженням на 4%. Восьму сходинку зайняв "Бігуді", який має частку 2,07% і зазнав зменшення на 6%. Девʼяту позицію посів "Плюс плюс" із часткою 1,65%, що демонструє зростання на 2%. Замикання топ-десятки забезпечив канал "Оце" з часткою 1,15%, яка залишилася без змін.
Кіноканали Starlight Media, які розпочали своє мовлення наприкінці 2024 року, продовжують демонструвати вражаючі результати. У липні загальна частка трьох каналів "Твоє кіно" досягла рекордних 2,20%, а "Твоє кіно ХІТ" зайняв одинадцяту позицію серед усіх телеканалів.
Гарні результати демонструє ще один новий канал групи -- Super+, який також мав найвищу місячну частку від початку мовлення (0,86%).
Літній період відзначився зростанням аудиторії телеканалу "Суспільне Спорт" завдяки трансляціям клубного Чемпіонату світу з футболу. У червні частка глядачів досягла 0,46%, що є помітним покращенням у порівнянні з травнем, коли цей показник становив 0,14%. У липні ж частка збільшилася ще більше і склала 0,60%.
У липні СТБ наростив частку за чоловіками 4 -- 34 років і зменшив за дівчатами 4 -- 17, а також жінками 55+. Канал утримує лідерство за жіночою аудиторією серед українських мовників.
Новий канал зміг підвищити свою частку серед чоловіків віком 18-54 роки, дівчат 4-17 років та жінок старше 55 років. В той же час, спостерігається зниження частки серед чоловіків 4-17 років та жінок 18-54 років. Канал також продемонстрував лідерство в сегменті цільової аудиторії "молодь до 40 років".
ICTV2 демонстрував зниження частки за чоловіками 4 -- 34 років і зростання за чоловіками 55+ та дівчатами 4 -- 17. Мовник зберігає лідерство за чоловічою аудиторією.
Канал "2+2" збільшив частку за дітьми 4 -- 17, чоловіками 35 -- 54 та жінками 18 -- 34 років; а за чоловічою аудиторією 4 -- 17 та жіночою 35 -- 54 частка зменшилася.
У ТЕТ відбулося зниження за чоловіками 18 -- 34 років, однак мовник збільшив частку за чоловіками 35 -- 54 років і жінками 4 -- 34 років.
Частка каналу "1+1 Україна" зменшилася за жінками 18 -- 34 та чоловіками 35 -- 54, водночас відбулося зростання за молодими чоловіками 4 -- 34 років.
НТН також показав підвищення частки серед чоловіків віком 18–54 років та дівчат 4–17 років. Проте, частка серед хлопців 4–17 років та жінок 18–34 років зменшилася.
В літній період спостерігалося зростання рейтингів каналів, що здійснюють трансляцію телемарафону "Єдині новини". Аудиторія 18+ досягла 50 тисяч глядачів, з часткою 6,86% у липні, тоді як комерційна аудиторія 18-54 також виросла до 50 тисяч, з часткою 4,08%.
Тенденція перегляду марафону залишається стабільною: новини викликають інтерес у значної частини ранкової телевізійної аудиторії, що сприяє високим показникам частки вранці. Проте найбільша увага глядачів прикута до "Єдиних новин" у вечірній час, з піком перегляду о 20:00.
Липень залишається найактивнішим місяцем у телевізійному міжсезонні: усі учасники ринку активно працюють над осінніми премʼєрами. Незважаючи на спокійний літній період, телеканали не зупиняються у своїх зусиллях привернути увагу глядачів і утримати їх на своїх платформах. Тож у липні все ж відбулися кілька нових запусків.
Серіальне. Канал "1+1 Україна" продовжив розвивати серіальну лінійку офпрайму закупними серіалами від Hallmark Movies & Mysteries. Звітного місяця мовник показав три проєкти: "Острів яхт і таємниць" (rat 0,38%; shr 3,56%), "Слідство веде детектив-гурман" (rat 0,29%; shr 2,69%), "Теорія і практика детективу" (rat 0,37%; shr 3,31%).
Канал "Бігуді" розширив свою колекцію турецьких мелодрам, представивши новий серіал під назвою "Сім'я" (rat 0,49%; shr 2,28%).
Проєкти. У липні СТБ розпочав показ нових випусків розважального проєкту "Звана вечеря" (rat 1,03%; shr 5,21%).
"Суспільне Культура" представило нове гумористичне шоу під назвою "Стендап", яке створено власними силами (rat 0,02%, shr 0,16%).
Документалка. На каналі ICTV2 відбувся показ двох документальних проєктів: фільму "Реал" Олега Сенцова (rat 0,91%; shr 4,74%) та розслідування журналістів The Kyiv Independent "Оленівка: куратори зла" (rat 0,63%; shr 3,47%).
"2+2" показав документальний фільм "Вогонь трибун" про історію радикального руху футбольних фанатів (rat 0,75%; shr 4,74%)
Телевізійні прем'єри фільмів. У липневий період Новий канал відзначився найбільшою кількістю прем'єр іноземних фільмів: "Покерфейс" (rat 1,74%; shr 9,47%), "Будинок таємниць" (rat 0,66%; shr 9,47%), "Пороховий коктейль" (rat 1,42%; shr 8,79%), "Красуня на драйві" (rat 1,01%; shr 5,35%), "Темрява" (rat 1,28%; shr 8,19%) та "Кривава права рука" (rat 1,34%; shr 7,08%).
Додатково, два прем'єрні трансляції були проведені в ефірі ICTV2: "Швидкий Чарлі" (rat 1,89%; shr 9,98%) і "Ефект парадокса" (rat 1,24%; shr 6,76%). У свою чергу, канал "1+1 Україна" презентував стрічку "Смертельна пастка" (rat 0,22%; shr 1,62%).
Рейтинг провідних програм липня за комерційною аудиторією 18 -- 54, 50 тис.+ очолив детективний серіал "К.О.Д." (rat 3,15%; shr 13,8%). Друга сходинка -- за трилером "Аудитор" на Новому каналі (rat 2,63%; shr 11,76%). Третє місце посів комедійний детектив "Дільничний з ДВРЗ -- 3" на ICTV2 (rat 2,51%; shr 11,15%). Далі -- ще один фільм на Новому каналі: комедія "Тілоохоронець дружини кілера" (rat 2,34%; shr 10,79%). Першу пʼятірку закрив гумористичний проєкт Dizel Show на ICTV2 (rat 2,25%; shr 11,87%).
Також до десятки увійшли проєкти СТБ "Черговий лікар" і "Супермама", фільми на Новому каналі ("10 000 років до нашої ери" та "Машина часу"), а також вікторина "Я люблю Україну" на ТЕТ.
Список найпопулярнішого контенту серед чоловічої аудиторії очолив кінопоказ на Новому каналі. Лідерами стали фільми: "Аудитор" (рейтинги 3,49%; частка 15,85%), "10 000 років до нашої ери" (рейтинги 3,16%; частка 12,84%), "Тілоохоронець дружини кілера" (рейтинги 2,97%; частка 14,27%) та "Річі-багач" (рейтинги 2,84%; частка 17,96%). Ще одне місце у рейтингу зайняв серіал ICTV2 "Дільничний з ДВРЗ - 3" (рейтинги 3,03%; частка 14,14%).
До топ-10 потрапив серіал "К.О.Д." на каналі СТБ, а також чотири фільми, які транслювалися на Новому каналі: "Машина часу", "Легенда про Тарзана", "Без образ" та "Сходження Юпітер".
У липні шість з десяти найпопулярніших програм належали телеканалу СТБ. Лідером списку став серіал "К.О.Д." (rat 4,19%; shr 16,78%). На другій позиції розмістився реаліті-шоу "Супермама" (rat 3,05%; shr 17,88%). Третє і четверте місця зайняли серіали "Черговий лікар" (rat 2,71%; shr 13,33%) та "Слід" (rat 2,67%; shr 12,79%). Завершує топ-5 гумористичний проєкт Dizel Show на каналі ICTV2 (rat 2,45%; shr 10,32%).
До десятки також увійшли інші проєкти СТБ: "Хата на тата -- 10" і серіал "Сліпа". Крім того, проєкт "Я люблю Україну" на ТЕТ, комедії "Родина за хвилину" (ТЕТ) і "Стажер" (Новий канал).
Перелік найбільш популярного контенту місяця за молодою аудиторією 18 -- 35 років очолили комедійні фільми на Новому каналі: "Пікселі" (rat 2,56%; shr 16,8%), "Річі-багач" (rat 2,47%; shr 18,49%). Далі -- два проєкти каналу СТБ: "Супермама" (rat 2,42%; shr 18,60%) та "Черговий лікар" (rat 2,26%; shr 13,24%). Закрив пʼятірку гумористичний проєкт Dizel Show на ICTV2 (rat 2,25%; shr 14,16%).
У десятку найкращих потрапили проєкти телеканалу СТБ "Сліпа", "К.О.Д." та "Хата на тата", а також вікторина "Я люблю Україну" від ТЕТ і фільм "Покерфейс" на Новому каналі.