Комедія з Монікою Белуччі та новий розділ культового "Гладіатора": чотири свіжі фільми цього тижня.

Долучайтесь до нас на Facebook та беріть участь в дискусіях

Від видатного режисера Рідлі Скотта, "Гладіатор II" продовжує захоплюючу історію про владарювання, помсту та інтриги в Стародавньому Римі. Після того, як Луцій став свідком жорстокого вбивства Максимуса своїм дядьком, пройшло кілька років. Тепер йому доводиться знову стати героєм, коли його дім руйнують жорстокі імператори, які захопили контроль над Римом. З майбутнім імперії на кону, Луцій повинен знайти в собі сили відпустити минуле та відновити колишню велич Риму.

Схожий початок, проте інший перебіг подій.

"Гладіатор ІІ" - це новий етап в епопеї, що з'являється на екранах через 16 років після виходу першої частини. Ця стрічка занурює глядачів у культовий світ з оновленими технологічними рішеннями та свіжими концепціями. На відміну від попередньої частини, сиквел пропонує більш глибокий аналіз боротьби та несподівані сюжетні повороти, що захоплюють увагу аудиторії.

Не тільки нові виконавці

Дорослого Люція втілив на екрані Пол Мескаль, ірландський актор, який починав свою кар'єру на сценах театру в Дубліні. Він здобув світову популярність завдяки своїй ролі в драмі "Після сонця", що в результаті принесло йому номінацію на премію "Оскар".

У ролі полководця Марка Акація виступив Педро Паскаль, який здобув популярність завдяки своїм виступам у серіалах "Гра Престолів", "Нарко", "Мандалорець" та "Одні з нас". Колишнього рабовласника Маркініуса втілив на екрані Дензел Вашингтон, якого глядачі добре пам'ятають за його знаковими ролями у трилогії "Праведник", "Тренувальний день" і "Дежа Вю". Брати-цезарі Гета та Каракалла отримали своїх акторів у особі Джозефа Квінна і Фреда Хехінгера.

Режисером та головним продюсером стрічки виступив Рідлі Скотт, який і працював над першою частиною. Сценарій створив Девід Скарпа, який вже працював з режисером над фільмом "Наполеон".

Загальні спостереження

Історична драма "Гладіатор ІІ" - це один із тих рідкісних випадків, коли продовження виходить кращим за оригінальний фільм. У цій роботі ідеально майже все: від цікавого, закрученого сюжету до приголомшливих сцен боїв. "Гладіатор ІІ", безумовно, виправдовує очікування у 24 роки на завершення оскароносної роботи.

Повномасштабне вторгнення російських військ в Україну змусило мільйони людей шукати порятунку у безпечних місцях. Одним з найнадійніших шляхів евакуації стала залізниця. Попри безперервні обстріли, хвилювання за найрідніших та власні страхи, залізничники виконували свою роботу. Провідники, диспетчери та машиністи змогли працювати не лише завдяки професіоналізму, а й завдяки людяності, сміливості та жертовності.

Документальний фільм, присвячений українським залізничним шляхам.

Документальний фільм "Потяг до життя" представляє собою 90-хвилинну хроніку, що охоплює два роки повномасштабного вторгнення, висвітлюючи ключову роль залізничного транспорту в ці складні періоди.

Ця картина відображає численні події, зокрема невтомну діяльність диспетчерів у початкові дні повномасштабної агресії, організацію перешкод для ворожих сил та появу першого санітарного вагону.

Кропітка робота

Режисером цього фільму став Олександр Тіменко, який раніше здобув популярність завдяки роботі над серіалами "Спіймати Кайдаша" та "Катерина". Продюсером виступила Галина Храпко, відома своїми проектами "Подорожники", "Залізні люди" та короткометражкою "По-людськи". Разом із Дмитром Драбиком вона також взяла участь у написанні сценарію.

Історія базується на свідченнях більше ніж 60 співробітників Укрзалізниці. Олександр Тіменко провів понад 100 годин, аналізуючи унікальні відеозаписи, зняті свідками під час евакуаційних рейсів.

Відомі пасажири

У документальному проекті, що досліджує події з позиції свідків, поряд із залізничниками виступають експрем'єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон, актор і посол добрих справ Орландо Блум, а також футбольна легенда та амбасадор United 24 Андрій Шевченко.

Загальні спостереження

Документальний фільм "Потяг до життя" - робота, що є ще одним доповненням до хроніки про нинішню війну та звертає увагу на актуальність залізниці.

Фільм містить безліч захоплюючих історій, які залишаються в пам'яті. Як візуальні кадри, так і свідчення тих, хто пережив ці події, майстерно передають їхні емоції та роздуми у складні моменти.

Чи можливо відчути радість життя із наближенням смерті? Чи така моторошна близькість і дарує людям повноту насолоди від життя? Про це є час подумати забутій усіма оперній діві. Газети помилково сповістили про її смерть, що перетворило життя жінки на суцільний розпач.

Підліток, що займається каскадерством і щоденно ставить під загрозу своє життя, гример, ведучий телепередачі та інші персонажі по-різному стикаються з думками про смерть. Врешті-решт, їм залишається тільки обмірковувати своє призначення у цьому житті. А фоном для цих роздумів слугує величний Париж.

Від номінантки на "Оскар"

Режисеркою та авторкою сценарію даного фільму є Маржан Сатрапі. Серед її творчих досягнень найбільшу популярність здобув автобіографічний анімаційний проект "Персеполь", який у 2007 році був номінований на "Оскар" і отримав приз від журі Каннського кінофестивалю.

У ролі оперної діви Джованни Біанчі виступила Моніка Белуччі, а каскадера Майка зіграв Бен Одрідж, відомий за такими проектами, як "Наша дівчинка", "Погань" та "Пенніворт". Персонажа Едуарда Еммарда втілив Андре Дюссольє, який здобув популярність завдяки своїм ролям у фільмах "Мелодрама", "Відомі старі пісні" та "Палата для офіцерів".

4 сюжетні лінії

Фільм складається із 4 сюжетних ліній, певним чином пов'язаних між собою. Такий підхід не унікальний, проте замість очікуваного перетину, усі сюжетні лінії майже не змішуються. Головні герої кожної з історій можуть мимохіть зустрічатися у певному моменті історії, проте вони майже не взаємодіють між собою.

Комедія про вмирання.

Головна особливість комедії полягає у тому, що усі сюжетні лінії мають одну спільну тематику - смерть. Історія про Джованну Біанчі узагалі розпочинається з моргу, де оперну співачку випадково визнали мертвою.

Кожен сюжет вносить власне бачення теми смерті, що робить цей підхід особливо захоплюючим. Він відкриває нові пригоди, пов'язані спільною рисою, що додає глибини та різноманіття.

Загальні спостереження

Комедія "Смерть у Парижі" - це захоплююча колекція оповідей для вечірнього перегляду. Фільм не ставить за мету розглядати складні філософські теми, а натомість просто і з гумором розкриває повсякденне життя різних жителів французької столиці.

Дещо розчарував непропорційний розподіл кожної із історії та завеликий акцент на другорядних персонажах. Але навіть попри цей недолік, фільм варто переглянути. На один вечір -- цілком гідна, легка та ненав'язлива комедія.

11-річний Майкл вирушає в навколосвітню подорож на яхті разом із батьками, сестрою та їхньою собакою Стелою. Під час потужного шторму хлопчика разом із чотириногим другом зносить у воду. Їх викидає на маленький острівець в серці Тихого океану. Незабаром Майкл усвідомлює, що не залишився наодинці, адже про нього піклується старий японець на ім'я Кенсуке. Від нього хлопець отримує цінні уроки не лише про виживання на безлюдному острові, а й про багато інших важливих аспектів життя.

Екранізація твору Майкла Морпурго

Фільм "Королівство Кенсуке" створений на основі однойменного твору Майкла Морпурго, виданого ще у 1999 році. Це не перша адаптація робіт письменника. Найбільш відомою є екранізація книги "Бойовий кінь" за режисури Стівена Спілберга. Кіноадаптація отримала чимало номінацій та здобула 6 премій "Оскар".

Для молодих режисерів

"Королівство Кенсуке" було створено спільними зусиллями Великої Британії, Франції та Люксембургу. Режисерами виступили Нік Бойл та Кірк Гендрі. До цього кожен працював над короткометражними анімаційними фільмами, тому для них це дебютний вихід на широкі екрани.

У створенні оригінального озвучування брали участь такі знамениті актори, як Кілліан Мерфі, Саллі Гокінс, Раффі Кессіді та Кен Ватанабе.

Райський куточок серед вод Тихого океану.

Основна лінія фільму обертається навколо зустрічі Майкла з літнім японцем на ім'я Кенсуке. Між цими персонажами існує яскравий контраст, який підкреслює їхню унікальність.

Основною привабливістю фільму є японські побутові елементи, які намагається зберегти Кенсуке. Він не лише захоплюється сумі-е — давньою технікою малювання тушшю на рисовому папері, але й досліджує природу острова, насолоджуючись кожним моментом свого існування.

Ця зустріч стала для хлопця справжнім подарунком від долі. Під впливом японця Майкл переживає швидке дорослішання, і в фіналі фільму вже важко впізнати в ньому колишнього юного бунтівника та невдаху.

Загальні спостереження

Мультфільм "Королівство Кенсуке" - це ніжна історія про процес дорослішання, яка, проте, залишає по собі глибоке враження. У фільмі присутні японські мотиви, зокрема захоплення старого Кенсуке живописом та традиційною музикою.

Проте, твір не в повній мірі розкриває образи основних антагоністів сюжету. Короткий епізод швидко затеряється на фоні мальовничих пейзажів острова в центрі Тихого океану. "Королівство Кенсуке" не відзначається особливо захоплюючим сюжетом, однак оригінально осмислює процес дорослішання Майкла і демонструє зіткнення двох різних культур.

Інші публікації

У тренді

footballnews

При правомірному використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання на FootballNews.com.ua обов'язкове.

© Футбол в Україні та світі, новини футболу на — footballnews.com.ua. All Rights Reserved.