U−16. Чемпионат Украины. Дмитрулин: «Понимали, что Металлургу нечего терять»

Фото - fcdynamo.kiev.ua

Наставник динамівської команди U-16 прокоментував перемогу своїх підопічних над запорізьким «Металургом»:

- Ми припускали, що матч буде складним, все-таки грати два дні поспіль в такому віці хлопцям ще важко чисто фізіологічно. Трохи пощастило, що пройшов дощ, і температура трохи спала, а то близько 30 градусів спеки на початку поєдинку також давалися взнаки. «Металургу» було нічого втрачати, їм було необхідно чіплятися за очки, тому ми налаштовували своїх хлопців на те, що команда якимось чином постарається нас обіграти, але добре, що все склалося вдало.

- Чому сьогодні Косовський грав не опорного півзахисника, як в минулому матчі, а ближче до нападників?

- У нас немає такого поняття, як чистий опорник. Є три футболісти, які закривають цю зону - Нелюбін, Козак і Косовський, і ми не лімітуємо їхні дії - вони самі між собою розбираються і за станом відчувають, де в даний момент зіграє один або інший.

- «Динамо» вже забезпечило собі вихід з групи. В останньому поєдинку проти «Карпат» буде менше відповідальності і напруги?

- Цікаво, як розгортатимуться події в паралельній групі - там всі чотири команди мають шанси вийти в півфінал. Ми ж будемо грати, як і раніше в свою гру, перед нами в кожному поєдинку стоїть завдання досягти максимального результату. Тому не станемо нічого вигадувати, а будемо налаштовувати хлопців тільки на перемогу. Думки про те, щоб вважати, на кого нам вигідніше вийти навіть в голові ні в кого не буде.

- 1-го липня у команди вихідний. Чим плануєте займатися?

- У нашого лівого захисника Влада Дубинчака День народження, привітаємо його і влаштуємо з хлопцями святковий обід в межах робочої обстановки, також команда відпочине і займемося відновленням.

 

Інші публікації

У тренді

footballnews

При правомірному використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання на FootballNews.com.ua обов'язкове.

© Футбол в Україні та світі, новини футболу на — footballnews.com.ua. All Rights Reserved.