"Удвічі перевершує Динамо": керівник Шахтаря з гордістю повідомив про рекордні продажі футбольної форми - вартість однієї футболки справляє враження.

Керівник відділу маркетингу Шахтаря Денис Фролов розповів про співпрацю клубу з брендом Puma.

Як би ви охарактеризували співпрацю з Puma при розробці нової форми? Чи є особливості в їхньому підході, які відрізняють їх від попередніх технічних партнерів?

Вважаю, що це справді так. По-перше, це демонструє нашу адаптивність і прагнення до розвитку спортивної інфраструктури. Раніше ми оголошували про випуск лише одного комплекту форми за рік - або для домашніх ігор, або для виїздів.

Шахтар вражаюче представив дві нові комплекти форми, порівнявши це з виверженням вулкана.

З нашим технічним партнером Puma ми щорічно міняємо всі три комплекти форми. Це важливо, це про розуміння важливості, це європейський бенчмарк усіх футбольних клубів і це говорить про маркетингові та комерційні можливості. Це один з прикладів, чому ми хотіли відзначити нашого технічного партнера.

У минулому році ми уклали новий контракт з Puma, який тепер діятиме до 2031 року. На мою думку, така тривала угода, що продовжується навіть до завершення чинного контракту, свідчить про задоволення обох сторін. Протягом двох років ми спостерігаємо зростання продажів продукції Puma на 25-30%, що є ще одним важливим показником нашої успішної співпраці. Крім того, продажі форми перевищують обсяги продажу джерсі Динамо приблизно в 2,5 рази.

Ви згадуєте про популяризацію спортивної форми, але вартість нової футболки в клубному магазині становить 4490 гривень, що є значною сумою для українського ринку. Які фактори впливають на формування ціни на джерсі?

- Формально ціна формується на виробництві з огляду на всі витрати на виробництво, маркетинг, логістику тощо. Але треба відзначити, що наш технічний партнер - ми провели дуже багато дискусій з цього приводу - пішов нам на зустріч: якщо ми проаналізуємо ціни інших футбольних клубів, які також співпрацюють з Puma, можна зробити висновок, що ми намагались зробити вартість оригінальної футболки максимально низькою з огляду на її собівартість. До прикладу, джерсі Мілана коштує 6520 грн, Борусії Дортмунд - 6360 грн, Фенербахче - 5300 грн, Валенсії - 5200 грн, наша ігрова джерсі - 4490 грн.

Також надзвичайно важливо розуміти, коли мова йде про вартість джерсі, що є ігровою футболкою, в якій виступають футболісти. Зазвичай її називають Authentic — ця футболка повністю ідентична тій, яку ми отримуємо перед матчем, на яку наносимо нанесення, і в якій гравці виходять на поле. Це означає, що ця джерсі включає всі технології, про які ми вже згадували, і за які ми порівнювали ціни.

Крім того, більшість клубів, включаючи наш, зазвичай пропонують знижки на форми минулого сезону після презентації нової колекції. Це чудова можливість придбати оригінальні джерсі за більш вигідною ціною, адже вони належать до попередньої лінійки, як і в інших сегментах моди.

Також варто підкреслити, що у нашому асортименті є джерсі Replica. Це точна копія оригіналу, але без застосування певних технологій. Тому для тих, хто бажає придбати форму у наших кольорах, є можливість зробити це за більш доступною ціною, обравши репліку. Вона абсолютно ідентична за кольорами, і це футболка Puma, яка коштує лише 2990 грн навіть зараз.

Резюмуючи: ми робимо все належне, щоб форма була доступніше. Для цього нам йде на зустріч наш технічний партнер, також є можливість придбати репліку. І також невелика порада: слідкуйте за знижками, розсилками, тому що завжди можна придбати джерсі в той чи інший період сезону дешевше, - сказав Фролов в інтерв'ю Tribuna.

Нагадаємо, що співпраця Шахтаря з Puma стартувала у 2021 році. Нещодавно донецька команда представила новий комплект форми для сезону 2025/26.

Інші публікації

У тренді

footballnews

При правомірному використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання на FootballNews.com.ua обов'язкове.

© Футбол в Україні та світі, новини футболу на — footballnews.com.ua. All Rights Reserved.