Невдалі рішення Норріса, бездоганна їзда Расселла та фініш без напруження: огляд етапу Формули-1 у Канаді.

Два тижні пройшли непомітно. Формула-1 завітала до Монреаля, де відбувся ювілейний десятий етап сезону.

Суперечка між Расселлом та Ферстаппеном, випробування Албона та захоплюючі події в команді Макларен – все це ми детально проаналізуємо.

Не потрібно мати надзвичайний розум, щоб усвідомити, наскільки складною є роль другого пілота у команді Ред Булл. Не випадково в колах фанатів (і не лише там) існує міф про прокляття, яке немов переслідує всіх партнерів Макса Ферстаппена з моменту, коли команду залишив Даніель Ріккардо.

У цьому сезоні "бики" вже провели заміну Лоусона на Цуноду, що, здавалося б, має сенс. Проте, результат не відповідає очікуванням, які покладалися на цю зміну в Мілтон-Кінсі.

На все це з боку дивиться Ісак Хаджар і думає: "Та навіщо мені ці страждання? Мені і в Рейсін Буллз добре". Француз зіграв на випередження, заявивши, що він не вважає себе готовим до переходу в старшу команду. Розумно.

Після Гран-прі Іспанії над Ферстаппеном почала нависати перспектива однобічного покарання у вигляді відсторонення на одну гонку через перевищення штрафних балів. За останні два тижні було висловлено безліч думок з цього приводу, і сам гонщик уже втомився від постійних обговорень.

Кожен його візит до ЗМІ завжди супроводжувався питанням: "Які твої плани на майбутнє, адже у тебе накопичилося чимало штрафних балів?"

На пресконференції після кваліфікації Макс не зміг стриматися і висловив своє незадоволення, сказавши, що вже втомився від подібних запитань. Коли наступний журналіст спробував обговорити з чемпіоном тему гонки та штрафних балів, Ферстаппен просто показав йому два великих пальці.

Отже, Макс пережив один незабутній вікенд. Тепер йому залишилось лише перетнути Австрію, і тоді його тягар зменшиться на два бали.

Це був той момент, коли сподівання на гонку не справдилися зовсім. Після стартового запалу, який, до речі, міг бути й більш вражаючим, на треку не відбувалося майже нічого цікавого.

Єдину різноманітність у нудні будні перегонів вносили піт-стопи, які перемішували пелотон і змушували лідерів прориватися через середняків-аутсайдерів.

Хіба що під кінець заїзду активізувалися пілоти Макларен, які наздогнали Антонеллі. Італієць навряд чи б вистояв проти них, але Норріс вирішив натиснути на кнопку "зробити цікаво". З цієї ж причини ми не отримали повноцінного фінішу та боротьби за перемогу чи подіум - гонка завершилася під машиною безпеки.

Коли у Ферстаппена справи йдуть не надто добре, а Макларен засмучує своїх фанатів, на арену повертається колишній лідер Формули-1.

Під час вільних тренувань Джордж Расселл показував вражаючий темп, що підтвердив у кваліфікації, де здобув, як він сам зізнався, несподіваний поул. Антонеллі також не відставав, зайнявши четверту позицію у кваліфікації.

З огляду на непрості стосунки Расселла і Ферстаппена, багато хто очікував, що в першому повороті між ними щось станеться. Справедливості заради, варто зазначити, що це було виправдано.

На жаль для тих самих аналітиків, старт відбувся в досить спокійній атмосфері: Джордж впевнено утримував першість, а Макс не проявляв агресії.

Але що більш цікаво, так це те, що Антонеллі зміг пройти Піастрі, вирвавшись на третє місце. До того ж, юний італієць впорався з тиском та зберіг за собою позицію, після чого почав пресингувати Ферстаппена, який не міг наздогнати лідера. Причому цей сценарій повторився пізніше: щойно Антонеллі під'їжджав на радіус атаки, Ферстаппен їхав у бокси.

В результаті, Расселл, який цього дня не мав жодних конкурентів, вперше в своїй кар'єрі досяг хет-трику (поул, перемога та найшвидше коло), а Антонеллі став третім наймолодшим гонщиком, що потрапив на подіум. Чудовий уїк-енд для "срібних стріл", які відновили своє друге місце у Кубку конструкторів.

Як було помічено під час трансляції, Ферстаппен був найповільнішим серед усієї Топ-5 Гран-прі Канади. Макс не міг наздогнати Расселла, а його самого постійно наганяв Антонеллі та дует Макларенів.

Та попри всі проблеми, нідерландець все одно зумів завезти Ред Булл на подіум, продовжуючи свою боротьбу за титул.

Слід відзначити, що після завершення заїзду Макс зміг зменшити своє відставання від Оскара в індивідуальному заліку. Однак, якщо в найближчому майбутньому не відбудеться суттєвих змін, це навряд чи вплине на результати титульної гонки.

Страждання, які переживають не лише прихильники, а й самі гонщики Феррарі, тривали в Монреалі, де команда з Італії не мала жодних шансів на успіх.

Якщо раніше ми мали Формулу-1 та Формулу-1,5 (яка передбачала розподіл пелотону на лідерів і аутсайдерів), то на канадському етапі з'явилася нова Формула-1,25, представлена Скудерією.

І якщо Леклер ще якось натякав на боротьбу за більш високе місце, Гамільтон же знову був у своїй лізі, де він був наодинці з собою. Уже після гонки стало відомо, що його болід був пошкоджений збитим бабаком. Але навряд чи це стало ключовою причиною того, що семиразовий досі не опинився на подіумі цього року.

Нинішній стан справ у Маранелло чудово описує відома цитата про футбольний Тоттенхем із фільму "Залягти на дно в Брюгге": команда не жахлива, але й за перемоги вона не бореться.

На фоні нового невдалого сезону Феррарі піддалася критиці з боку медіа. Під прицілом опинилися всі: і Леклер, і Гамільтон, і, звісно, Вассер.

У підсумку всім їм довелося відбиватися: Шарль вкотре заявив, що любить Феррарі і не збирається йти, сер Льюїс"тільки почав свій шлях" з колективом з Маранелло, а Фредерік взагалі пішов у контратаку, звинувативши італійські ЗМІ в нападках на команду. "Неймовірна" атмосфера...

Другий вікенд поспіль Алекс Албон страждає через надійність техніки, що сильно позначається на наборі очок командою з Гроу.

Подібно до ситуації в Іспанії, у гонщика з Таїланду виникли труднощі з силовою установкою, про що його попередив гоночний інженер на початку Гран-прі Канади. Як і в Іспанії, Албон змушений був залишити гонку. У двох поспіль гонках Алекс не лише не зміг поборотися за очки, а й не фінішував.

На даний момент ситуація не є критичною для Кубка конструкторів: команда Вільямс все ще має значну дворазову перевагу над Хаас і Рейсін Буллз, впевнено займаючи п'яту позицію. Проте, з часом конкуренти можуть почати активно тиснути.

У той час, як Албон бореться з болідом, його суперники проводять хороші гонки.

Ніко Хюлькенберг другий заїзд поспіль і втретє в сезоні затягнув Заубер в очки, завдяки чому швейцарці не йдуть останніми в Кубку конструкторів.

Паралельно з цим Фернандо Алонсо поступово робить те, що й має робити лідер середняка - стабільно набирає очки. І це після восьми стартових етапів без зароблених балів із трьома сходами. Будемо сподіватися, що Едріан Ньюї побудує для Нандо гідний болід наступного сезону.

До самого кінця гонки Леклер, який змагався за місце в цій рубриці з ушкодженим автомобілем під час практики та з рекордно низьким результатом у кваліфікації, залишався в центрі уваги.

Але на 67-му колі Гран-прі Канади на сцену вийшов Ландо Норріс, який вирішив повернути нам наш 2011 рік. Норріс та Піастрі майже один в один повторили зіткнення Гамільтона та Баттона у тому самому 4-годинному Гран-прі Канади.

Усі знають знамените висловлювання Айртона Сенни: "Якщо ти більше не прагнеш до можливостей, що існують, ти вже не є гонщиком".

Подібно до Баттона, котрий помилився 14 років тому, Норріс неправильно витлумачив цей вислів і спробував обійти суперника в умовах, коли для цього не було достатньо простору.

До Піастрі немає жодних зауважень, адже він не вчинив нічого протизаконного. Проте Ландо завищив свої можливості та не зовсім правильно зрозумів обстановку. І це при тому, що з іншого боку було достатньо місця для обгону.

Слід визнати, що британський гонщик миттєво вибачився перед командою, не намагаючись звинувачувати свого напарника, як це часто трапляється в подібних ситуаціях через емоційний напруження. Ландо швидко усвідомив, які наслідки його дій.

Ось тільки через свої дії він дозволив Оскару збільшити відрив у гонці за титул до 22 очок. Зрозуміло, що попереду ще 14 етапів, де він може відігратися, але де гарантія, що це станеться?

Інші публікації

У тренді

footballnews

При правомірному використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання на FootballNews.com.ua обов'язкове.

© Футбол в Україні та світі, новини футболу на — footballnews.com.ua. All Rights Reserved.