NIP Group підписала угоду з ADIO на суму 40 мільйонів доларів і переносить свою діяльність до Абу-Дабі.
Глобальний кіберспортивний холдинг відкриє штаб-квартиру в ОАЕ
Кіберспортивний холдинг NIP Group (NIP) уклав багаторічну угоду з ADIO Holdings Restricted Limited (ADIO), компанією, створеною за підтримки інвестиційного фонду Abu Dhabi Investment Office.
Детальніше про новини кіберспорту ви можете дізнатися у нашому Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua.
У рамках домовленості ADIO надасть підтримку NIP у розмірі до $40 млн протягом чотирьох років. Інвестиції будуть реалізовані за умови досягнення визначених якісних і кількісних показників ефективності, включно з KPI і цільовими показниками виручки.
Крім того, NIP Group планує перенести свою глобальну штаб-квартиру до Абу-Дабі з метою розширення своєї присутності в регіоні MENA та на світовому ринку. Холдинг також розвиватиме різні напрями, такі як кіберспорт, видавництво ігор, організація заходів, управління талантами та креативні студії.
Ще одним важливим аспектом співпраці є консультування ADIO щодо стратегії розвитку геймінгової та кіберспортивної екосистеми в ОАЕ.
"Ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з ADIO, яка відкриє нові можливості для злиття наших бізнесів на Сході та Заході, формуючи глобальний центр, що відображає не лише наше зростання, а й еволюцію індустрії геймінгу та розваг на Близькому Сході," – підкреслив Хішам Шахін, співвиконавчий директор NIP Group.
NIP Group дебютувала на біржі NASDAQ у липні 2024 року. Зараз вартість акцій компанії складає $7,13.
У світі кіберспорту бренд Ninjas in Pyjamas активно виступає на турнірах з різноманітних ігор, серед яких Rainbow Six Siege, League of Legends, Apex Legends, Rocket League, Counter-Strike 2, EA FC та Mobile Legends: Bang Bang. Діяльність компанії поширюється на такі країни, як Швеція, Китай, Абу-Дабі та Бразилія.
Серед недавніх успіхів NIP Group можна виділити стратегічні альянси з важливими учасниками ринку, зокрема з Homeinns Hotels Group, дочірньою компанією The9 China Crown, а також італійським футбольним клубом Juventus FC. Окрім цього, NIP здійснила покупку компанії Young Will, яка фокусується на виробництві короткого відеоконтенту та підтримці інфлюенсерів.
У першій половині 2024 року NIP Group отримала $39,3 млн виручки, здебільшого завдяки зростанню бізнесу з організації заходів, із валовим прибутком $2,4 млн. Чисті збитки зменшилися до $4,7 млн порівняно з $11,3 млн у 2023 році завдяки скороченню адміністративних витрат на 56,6%.